Ano, na dodané zboží se vztahuje 14denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání důvodů vrátit zpět. Musí být nepoškozené a v originálním balení. My vám vrátíme zpět zaplacené peníze v plné výši. Dopravné a další náklady spojené s tímto úkonem jdou na vrub zákazníka.
Ano, ale doporučujeme se předem informovat, zda zboží, o které máte zájem, je právě k dispozici v naší vzorkové prodejně ve Žďáru nad Sázavou. Po domluvě vám vybrané produkty předvedeme také v naší druhé prodejně u Chrudimi.
Ano – nabízíme hned 2 varianty řešení nákupu na splátky.
U veškerého nabízeného sortimentu se snažíme o co nejvěrnější vyobrazení, abyste si mohli udělat co nejlepší představu. Snažíme se tak také předcházet vratkám zboží v zákonné 14denní lhůtě.
Dodržujeme nejpřísnější kritéria kvality, zboží kontrolujeme jak při nakládce v zemi původu, tak i při ručním balení, než putuje k vám. Nesnažíme se vám prodat jakékoliv zboží, ale z nabízených výrobků si pečlivě vybíráme, a pokud v průběhu prodeje zjistíme u jakéhokoliv výrobku reklamační zatížení vyšší než 1 % z celkového prodeje, je výrobek okamžitě z nabídky vyřazen.
Dopravné je zdarma, pokud celkový objem objednávky přesáhne 10 000 Kč včetně DPH, a to po celé ČR. Při objednávkách do 10 000 Kč účtujeme dopravné dle typu zboží – viz dodací podmínky.
Toto jsou nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pokud jste ve výše zmíněných větách nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Nepropásněte nový článek, skvělou akci nebo slevu a přihlaste se k odběru zpravodaje!