Nejčastěji kladené otázky

1.Mohu objednané zboží opravdu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí?

Ano, na dodané zboží se vztahuje 14denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání důvodů vrátit zpět. Musí být nepoškozené a v originálním balení. My vám vrátíme zpět zaplacené peníze v plné výši. Dopravné a další náklady spojené s tímto úkonem jdou na vrub zákazníka.

2.Lze si zboží před objednáním někde prohlédnout?

Ano, ale doporučujeme se předem informovat, zda zboží, o které máte zájem, je právě k dispozici v naší vzorkové prodejně ve Žďáru nad Sázavou. Po domluvě vám vybrané produkty předvedeme také v naší druhé prodejně u Chrudimi.

3.Nabízíte i nákup na splátky?

Ano – nabízíme hned 2 varianty řešení nákupu na splátky.

  • 1. variantou je online žádost, kdy při vyplňování údajů v košíku zvolíte způsob platby "na splátky Cetelem" a jste srozumitelně krok po kroku vedeni až k odeslání vyplněného formuláře. O výsledku informuje společnost zpravidla do 24 hodin po odeslání žádosti.
  • 2. variantou je zaslání formuláře e-mailem – obvykle pokud vám nelze formulář z jakéhokoliv důvodu odeslat či vyplnit. Po vyplnění formuláře náš pracovník provede výše zmíněné úkony za vás a o výsledku vás obratem informuje.

4.Odpovídá vyobrazené zboží skutečnosti?

U veškerého nabízeného sortimentu se snažíme o co nejvěrnější vyobrazení, abyste si mohli udělat co nejlepší představu. Snažíme se tak také předcházet vratkám zboží v zákonné 14denní lhůtě.

5.Je nabízené zboží skutečně kvalitní?

Dodržujeme nejpřísnější kritéria kvality, zboží kontrolujeme jak při nakládce v zemi původu, tak i při ručním balení, než putuje k vám. Nesnažíme se vám prodat jakékoliv zboží, ale z nabízených výrobků si pečlivě vybíráme, a pokud v průběhu prodeje zjistíme u jakéhokoliv výrobku reklamační zatížení vyšší než 1 % z celkového prodeje, je výrobek okamžitě z nabídky vyřazen.

6.Je dopravné skutečně zdarma?

Dopravné je zdarma, pokud celkový objem objednávky přesáhne 3 000 Kč včetně DPH, a to po celé ČR. Při objednávkách do 3 000 Kč účtujeme dopravné dle typu zboží – viz dodací podmínky.

Toto jsou nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pokud jste ve výše zmíněných větách nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

 

Košík

0 Kč

/

Tady je jistota: přímý dovoz z exotiky

  • Přímý dovoz z exotiky

    Zboží sami dovážíme,
    nejsme překupníci

  • 100% Zboží skladem

    Všechny produkty
    ihned odesíláme

  • Ověřeno zákazníky

    Desítky tisíc
    spokojených zákazníků

  • Jedinečné produkty

    90% sortimentu
    jinde neseženete

  • Garance kvality

    Každý kus ručně balíme
    a kontrolujeme

  • Vzorková prodejna

    Navštivte nás
    ve Žďáru nad Sázavou